Definit el cos tècnic del Primer Equip Femení per a la temporada 2026-27
Ja es coneix l’staff tècnic que acompanyarà Sara Monforte al capdavant del Primer Equip Femení aquesta temporada
Marta Cubí continuarà exercint les funcions de segona entrenadora en la que serà la seva segona temporada al cos tècnic blanc-i-blau. L’exjugadora de l’Espanyol seguirà aportant la seva experiència i coneixement de la casa al projecte.
Marc Ruiz serà el preparador físic de l’equip. Després de la seva etapa al Femení B, afrontarà la seva segona temporada amb el primer equip.
Per la seva banda, Manu Alfaro continuarà com a entrenador de porteres. Aquesta serà la seva quarta temporada formant part de l’staff del Femení.
Finalment, Genís Martínez seguirà com a analista. Afrontarà la seva segona temporada amb el primer equip i la quarta al Club, després del seu pas per La21.
Amb aquesta estructura, el Primer Equip Femení continua apostant per la continuïtat i l’estabilitat de cara a la temporada 2026-27.
Galeria