RCDE instagram
RCDE google plus
RCDE youtube
RCDE rss
RCDE twitter
RCDE facebook
Català - Castellano - English
Mida font: A A A
Diumenge 19 Maig 2013 SÓC RCDE  | BOTIGA - SHOP | ABONAMENTS
cabecera escudo
imagenimagenimagenimagenimagenimagen
notícies
Dijous 12 Juliol 2012 enviarimprimirCompártelo en TwitterCompártelo en Facebook
Primer aniversari
Ramon Condal celebra avui un any com a president blanc i blau
 
El 12 juliol de 2011 Daniel Sánchez Llibre deixava la presidència de l'Espanyol en una Junta General d'Accionistes convocada per succeir-lo després de més d'una dècada al càrrec. Aquell mateix dia, i amb gairebé un 95% de vots a favor, Ramon Condal Escudé (Lleida, 1938) es convertia en el president número 26 de la història de l'Espanyol.

Empresari d'èxit en la distribució alimentària, la figura de Ramon Condal sembla perennement lligada a la de l'Espanyol des de la dècada dels 80, en la qual va accedir al club i va començar a exercir, excepte en una breu etapa, funcions directives en el conjunt blanc-i-blau . Però, va ser l'arribada a la presidència de Sánchez Llibre el què el va portar de nou al Consell d'Administració.

Íntim amic i col•laborador de l'expresident, sota la seva tutela va exercir diferents funcions, es va implicar en projectes esportius, va liderar diferents àrees de responsabilitat del club i, avui just fa un any, va accedir al càrrec amb el compromís de "oferir els mateixos valors de sempre: treball, treball i treball" i amb la certesa de que "ser president de l'Espanyol és el màxim orgull que podem sentir els pericos. Estimo aquest club amb devoció", va argumentar només ser elegit.

galeria d'imatges
Necesita Flash Player para ver el contenido.
Multimèdia
Necesita Flash Player para ver el contenido.
ALTRES NOTÍCIES
Sala de premsa
la Caixa Iberdrola Canal + Puma Cancun Estrella Damm LBapuestas TV3
Pàgina Oficial © RCD Espanyol de Barcelona S.A.D. Tots els drets reservats. Tlf 932 927 700   Avís legal | Contacte